Történet

Címkék: valóság hihetetlen szánalom

2009.07.07. 20:45

Muszáj vagyok, egy velem megtörtént dolgot elmesélni, mostanig nem tudom hova tenni.

Az történt, hogy egy ismerősömet vittem ki a buszállomásra Budapesten. Mikor ez megtörtént, gondoltam, kiveszek egy kis pénzt ez ATM-ből, de nem ez a lényeg, a lényeg az hogy az ATM-ből nem messze ült egy öreg néni (sötétebb bőrű) és mondja segítsek, nem tudtam hova menekülni, mert sor volt az ATM előtt...így meghallgattam mit akar.

Azt mondja nekem, hogy a nála lévő lapon vannak betük és felkéne hívni valakit, mondtam bocsánat nincs apróm. Mondja nem is kell, mert nála pénz van, csak nem tudja elolvasni.
Ez kissé fura volt számomra, de mondtam adja oda a papírt, megnéztem és mi volt rajta??? 278:2*** szóval nem BETÜK, hanem SZÁMOK! Egy telefonszám. Nem tudtam felfogni, pontosan mit is látok és mi is ez, gondoltam kandikamera, már majdnem kerestem a kamerát, mikor rájöttem ez nem átverés, nem, ez a kibaszott magyar valóság!

Hát bepötyögtem neki egy útszéli t.fülkébe és még előkotortam neki úgy 100 Ft-t, mert láthatóan, nem volt elég ami nála volt... na mindegy. Szóval, aki tud erre mondjon valamit.
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dpatkanyok.blog.hu/api/trackback/id/tr771232789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása