Kiállítás

Címkék: lány vicces kérdés fiú

2009.06.18. 14:51

Keresgéltem az interneten, mikor erre akadtam.

Lehet én vagyok műveletlen bunkó paraszt, de én nem értem hogy jön egyáshoz a kettő.

http://www.museum.hu/photo/szekesfehervar/szentistvan/images/0306_t3712_maxi.jpg

"Két fogalom ami meghatározza az életünket. Két név: női- és férfi név, vagy egy agy két féltekéje: jobb és bal. Egy személyiség két aspektusa. De melyik agyfélteke a mitologikus és melyik az evolúciós? Agyféltekéink aktivitása határozza meg a különböző dolgokhoz való viszonyunkat. Jobb és bal, férfi és női énünk egymással párbeszédben, egymáson felülkerekedve vagy alulmaradva, minden lelkiállapotunkat külön személyiséggé formálva él egy testben. Minden helyzet, minden döntés egy újabb találkozás énjeink között, legyen az a férfivé vált Mitológió és a nővé vált Evolúcia, vagy Logisztika és Disztribúció vagy akár Zalai Imréné és David Bowie. Párhuzamos projektjeink valós és fiktív találkozásainkat dokumentálják." (Szabó Eszter Ágnes és Ilauszky Tamás) A fiatal képzőművészek reliefet, festményt és hímzést állítanak ki. Hiába a különböző anyaghasználat, munkáikat összeköti a rajzosság. A képregények világát fordítják át a saját nyelvükre, illetve saját személyes történeteiket mesélik el.

A bejegyzés trackback címe:

https://dpatkanyok.blog.hu/api/trackback/id/tr81193412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása